donderdag 12 mei 2022

Crealies Bunny Magic

 

Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte een prachtige interactieve bladzijde voor haar bullet journal.


Daar zijn we weer. Met dit keer een uitdaging voor mezelf. Een Interactive Cardzz verwerken in mijn bullet journal.


 Mijn enthousiasme over de Magic Card heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Je kan er zoveel creativiteit in kwijt. En dat heb ik deze keer dan ook zeker gedaan. Want met een doorzichtige sheet, pen die op plastic blijft zitten, wat Tombow ABT’s, een paar stempels en de  Crealies Interactive Cardzz Magic Card mal draai je dit zo in elkaar.

Hoe leuk is het om de maand te beginnen met een verrassing. Iets wat het ene moment er op een bepaalde manier uit, en het andere moment er een verrassing tevoorschijn getoverd wordt. De maand april in mijn Bullet Journal ben ik dus vrolijk begonnen.
Ik heb als eerste alles uitgestanst voor de Magic Card. Het vel wat tevoorschijn komt achter de doorzichtige sheet als je het magic gedeelte eruit trekt heb ik van aquarel papier gestanst. Daar ga ik altijd als eerste op werken. Eerst verwerk ik daar het figuur op wat op de voorgrond moet komen. En ik zorg ervoor dat deze ook meteen op dezelfde plek op de doorzichtige sheet gestempeld wordt.
 

Daarna ga ik verder op het aquarelpapier. Dit keer heb ik dus het konijntje laten leunen op het hekje. Het hekje teken ik met potlood eronder, waarna ik het op de doorzichtige sheet over kan trekken met een dunne zwarte pen die op plastic blijft zitten. Zo doe ik het met alles wat ik op het aquarelpapier heb getekend. Behalve hetgeen wat als verrassing tevoorschijn moet komen.
Daarna zijn het de basisstappen die in het uitlegfilmpje over deze stans uitgelegd worden.

 

  
  

Divina, bedankt voor je zeer originele pagina.
Binnenkort is deze ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...