woensdag 11 mei 2022

Crealies: birdhouse slidercard


Hallo allemaal, 


Vandaag laat ik jullie een lief kaartje zien met het mooie vogelhuisje. En het heeft ook nog een leuke verrassing zodra je aan de tag trekt.

Er vliegt ook nog een vogeltje in de wolken ..
In het filmpje kan je stap voor stap zien hoe ik deze kaart heb gemaakt 



Een staand vogeltje, ik heb de randjes van het  lichtbruine papier iets bewerkt 
met wat inkt.


Een vliegend vogeltje, ik heb twee vleugeltjes en twee staartjes gebruikt en de pootjes kort op het lichaam geplakt.


Ook de achterkant is versierd. Met het dakje van het vogelhuisje
en de mooie nummerstans in de vierkantjes.

Hier is ruimte om de kaart te schrijven.


In de tag heb ik een gaatje gemaakt zodat de kaart aan een haakje kan worden opgehangen.

Crealies stansen / dies:
Partzz no.53 (nieuw)

Bedankt voor het bezoekje,
Anna Blankina 

Cardzz stansen no. 501, Vogelhuisje Cardzz stansen no. 306, enkele schuifkaart/dubbele schuifkaart/magische schuifkaart en meer Partzz stansen no. 53, Twee vogels  Big Labelzz & Tagzz stansen no. 20, met stiksteeklijn Cijfers stansset no. 6, in vierkantjes On the Edge stans no. 58, Wolken gebogen 14,5 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...