woensdag 4 mei 2022

Crealies Cardzz 29

  


Goedemorgen,
Vandaag mag ik een creatie laten zien met de nieuwe collectie .
Ik heb een kubus kaart gemaakt met Cardzz no. 29.


Allereerst heb ik de delen gestanst uit dubbelzijdig papier in blauwgroene kleuren.
Daarna heb ik de laagjes gestanst en vastgeplakt.
Uiteraard is de set compleet met stansjes voor ieder laagje.


Het eerste laagje is van effen papier, het bovenste laagje is van design papier. Het zijn schattige designs in dezelfde soort kleuren.


Voor de blaadjes kleur ik wat water color papier met de Pigment Colorzz safari groen en teal. Ik gebruik daarvoor een waterpenseel met een brede kwast.

De bloemetjes stans ik uit wit en blauwwit ruitjespapier. De randjes geef ik een klein beetje kleur met lovely lagoon inkt.


Een close up van de bloempjes en de blaadjes.


Ook de achterkant wordt versierd. En het leuke van deze kubus kaart is dat hij plat gevouwen kan worden.


Dus in een gewone C 6 formaat envelop past.


Video tutorial Nederlands gesproken:

Video Tutorial English spoken:

Bedankt voor het bezoek tot de volgende post .

Anna Blankina 

Cardzz stansen no. 29, Heel veel kubus kaarten Duo Dies no. 64, Blaadjes 16, 2x dicht + 2x  open Set of 3 no. 65, Bloemen 27 Pigment Colorzz, Safari Groen no. 24 Pigment Colorzz, Teal no. 16 Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...