maandag 14 maart 2022

Crealies: spring tea time basket with video



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een lente projectje voor jullie gemaakt.
Frisse pastel kleurtjes, ik heb het een tea time ( theetijd ) mandje genoemd.

Grappig hoe soms mijn projecten tot stand komen. 
Ik dacht laat ik iets maken met de leuke On the MOVE stans no.9 .
Dus ik ben begonnen tweemaal de stans uit te stansen.
Ik heb het formaat A 5 papier gebruikt aangezien ik geen lange zijflappen nodig had.
In de video laat ik zien hoe dit resultaat te krijgen is.
Toen dacht ik dit zijn leuke vakjes om wat in te stoppen. Ahh ik kan een mandje maken.
Zo gaan mijn ideeën zijn eigen gang . 
Het mandje is gemaakt van de grote Big Labelzz & Tagzz no.20 tags .
De allergrootse maat en de grootste maat van de kleinste tags uit stevig papier gestanst.
En twee maal de één na grootste tag gestanst uit heel stevig watercolor papier.

Met de prachtige Pigment Colorzz van kleur voorzien:
teal, paars en roze heb ik gekozen. Zijn het geen mooie kleurtjes bij elkaar?

Hier is de stap voor stap video met uitleg in het Nederlands.
Here is the step by step video with explanations in English.




Crealies stansen / dies : 
On the MOVE no. 09 ( nieuw ) 

Crealies stempels / stamps :

Crealies mixed media : 


Basic : 









Bedankt voor het bezoek en veel plezier met het maken van jullie mandje.

Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...