vrijdag 25 maart 2022

Crealies Inspiratie estafette nieuwe producten dag 7, dubbele slider card


Vandaag is het inspiratie dag 7. Ik heb een lieve roze dubbele sliderkaart gemaakt. 
Met een leuke verrassing als je aan het lintje trekt.
Met de nieuwe Cardzz no. 306 kan je namelijk verschillende super leuke soorten interactieve kaarten maken. Dit is een idee wat je er mee kan maken.
Als basis heb ik  de grootste rechthoekige stans uit  stempelkarton 240 grams gestanst.
Daarna de net iets kleinere rechthoekige stans uit 
roze met witte stippen design papier gestanst. 
Die heb ik op elkaar gelijmd. 

Tip: Toen heb ik met de opening stans uit de set 
 niet één keer een opening gemaakt maar twee keer,
aan iedere zijde is er nu een opening voor het bewegingssysteem. 

Tutorial Video Nederlands gesproken:

Tutorial Video English spoken:

De rest van de sliderkaart is eigenlijk net zoals het filmpje van Mandy.
Op het bewegingssysteem heb ik twee rechthoeken geplakt 
en op het randje heb ik twee schattige koetjes bevestigd,
dit is ook een nieuwe set stansjes. En waarom ook niet in wit en roze .
Ik heb ook een klein bloempje voor ieder koetje gestanst.
 
Om het tekst paneeltje "baby" te verbergen heb ik twee maal de grasrand gestanst en met foampads verhoogd opgeplakt zonder het bewegingssysteem te hinderen. Op de grasrand kan  je nog een kleine tekst stempelen of een lintje bevestigen zoals ik heb gedaan.

Super leuk toch wanneer je de sliderkaart omhoog trekt 
komt de tekst hallo baby te voorschijn.

De letters heb ik gestanst met het Alfies alfabet uit zwart papier waar ik een maak van je stans sticker sheet achter had geplakt. Lekker handig, dan plakken de kleine letters meteen. 
Onder de tekst hallo op het achterste roze paneel kan ook nog de naam worden gezet.


Crealies stansen / dies :  

Crealies Basis :







Bedankt voor het bezoek, tot de volgende keer,

Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...