dinsdag 15 juni 2021

Crealies, KreaTante

 

Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte deze superlieve plannerpagina.


Hoi, daar ben ik weer. Iets later dan gepland, want wat had ik toch een nieuwe leuke afleiding. Begin mei ben ik namelijk voor het eerst tante geworden. Mijn broer en schoonzus hebben een super lief en klein dochtertje gekregen. En wat is dan leuker om een leuke planner pagina daarvan te maken. 
 
Om de pagina te maken heb ik gebruikt gemaakt van de stans voor pagina te maken, maar dan degene met ruwe randen. De randen heb ik bewerkt met Tombow ABT dual brush pennen. Ik zocht daarna een leuk idee om de tekst "hoera een meisje" mooi uit te laten komen op de pagina. Omdat ik de basis pagina al met rood en geel had bewerkt dacht ik dat het leuk was om de Mix & Match strips stans met stiklijn te gebruiken en daar de tekst op te plakken. 


De grote nieuwe slimline filmrol stans vind ik ook echt geweldig. Die kon ik natuurlijk goed gebruiken om een fotootje op de pagina te verwerken. Om de datum van de geboorte leuk te verstoppen heb ik een corner pocket uitgestanst. Om het kaartje makkelijk uit de corner pocket te kunnen pakken laat ik het kaartje vasthouden door de kat. Wat zijn die Bits & Pieces clear stamps toch leuk en op vele manieren bruikbaar. 
 
Ik wens jullie een hele fijne creatieve dag verder, tot de volgende keer.
 
Crealies Stansen / Dies:
 
Crealies For Journalzz & Plannerzz:

Crealies Stempels / Stamps:
 
Crealies Basics:

  
  
  
  
  
  


Divina, bedankt weer voor je mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...