dinsdag 1 juni 2021

Crealies - Happy Birthday - 100 Years

 



Hallo Allemaal,

100 worden dat willen we allemaal, onze Oma heeft het gehaald en dat verdiend een mooie kaart.
Ik ben begonnen met een stuk kraftpapier van 26 x 17 cm , deze heb ik gerild op de lange zijde.
Uit designpapier heb ik het grootste formaat van de Crea-Nest-Lies XXL no. 118 gestanst.
Voordat ik deze op de kraftkaart heb gelijmd heb ik eerst de Crea-Nest-Lies XXL no. 113 (4e formaat) eruit gestanst. In het uitgestanste hart heb ik nog 2 formaten gelijmd.

De Cijfers 100 zijn afkomstig uit de nieuwe Cijfers Stansset no. 5.

De bloem is gemaakt met Set of 3 stansen no. 55. Deze heb ik gestanst uit wit cardstock en met de hulp van een blendingtool licht voorzien van inkt om hem zo passend te maken bij het gekozen designpapier.

Ik hoop jullie weer een stukje inspiratie te hebben mogen geven,
de lijst met gebruikte producten bevinden zich onderaan dit blog bericht.

Creatieve Groet
Carla van Dam


Crealies Stansen / Dies:
 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 118, Rechthoeken met kleine streepjes Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 113, Slanke harten met dubbele stiksteeklijn
Cijfers stansset no. 5
   Wordzz stansen with shadow no. 01, EN: happy birthday
Set of 3 stansen no. 55, Bloemen 24

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...