donderdag 24 juni 2021

Crealies Africa

 

Hoi

Vandaag is Tim onze guestdesigner.

Ik ben gek op Afrika en vorig jaar zou ik er weer op vakantie zijn geweest. Door corona is dit niet door gegaan. Toen ik deze kaart ging maken dacht ik terug aan Afrika en zo koos ik de kleuren voor deze kaart.
Ik heb On the Move no. 1 al eerder gebruikt voor een creatie. Vandaag gebruik ik deze stans weer op een andere manier, namelijk als een trap. 

Doedels, Tim

Crealies stansen / dies:

On the MOVE dies no. 1, Design A Partzz stansen no. 47, Olifant
Duo Dies no. 58, Blaadjes 12 Duo Dies no. 58A, Blaadjes 12 spiegelbeeld
Wordzz stansen with shadow no. 03, van harte beterschap Wordzz stansen with shadow no. 01, hartelijk gefeliciteerd
Cardzz stansen no. 20, Trein (kaartformaat)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...