maandag 7 juni 2021

Crealies, A festive slimline money or giftcard holder

 
Vandaag is Anna onze guest designer.
Zij maakte deze mooie money or giftcard holder.


Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik een feestelijke slimline geld- of cadeaukaarthouder voor jullie. 
Tegenwoordig zijn geld- of cadeaukaarten vaak gevraagde cadeau’s
en nu is het natuurlijk mooier een leuke verpakking te hebben. 

Ik ben begonnen met een watercolorpapier in het formaat van een kaart. 
Hierop heb ik Pigment Colorzz in de kleuren goud, geel en rood gemengd met water
en met een penseel aangebracht. In de video kunnen jullie precies zien hoe. 


Eenmaal gedroogd heb ik het papier met de nieuwe Patternzz stans door de stansmachine gehaald. 
Toen heb ik verschillende bloemenstansen gebruikt. 

Onder de randjes van het mooi gekleurde watercolorpapier heb ik normaal wit papier gedaan en een draadje heen gevouwen. Nu zijn de laagjes mooi stevig. 

Ik heb deze laagjes met een hotglue pistool aan elkaar vast gemaakt. 
In het hart van de kleinste bloem heb ik een strasssteen bevestigd. 

Nu de bloem is voltooid kunnen we aan de hoes van de geld- of cadeaukaarthouder gaan denken. 
Als basis het ik de grootste vorm van de nieuwe slimline ticketstans gestanst uit watercolorpapier. 
Hierop heb ik druppels van het mengsel van de gele Pigment Colorzz met water laten vallen. 

Ik heb ook twee hoekjes (van de corner pocket stans) met de grootste slimline stans vorm gegeven. 
Nu plak ik een aan de voorkant en het andere stukje aan de achterkant. 

Met de kleinere stans van de slimline ticket mal heb ik geel karton gestanst. 
Hierom plak ik een lint. Het lint was crème maar die heb ik ook kleur gegeven met de Pigment Colorzz geel en rood gemengd met water. Gewoon dopen door het mengsel.
Leuk resultaat in passende kleur toch? 

Nu wordt het gele karton met lint aan de binnenkant van de grootste slimline ticket geplakt. 

Met de Medium Corner Pocket stans ik een ander stukje gekleurd watercolorpapier uit.
En ook deze haal ik door de stansmachine met de Patternzz stans. 
Het stippeltjes / gaatjespatroon maakt het nog een stuk mooier . 

Omdat deze ticket slimline geen rechte hoeken heeft knip ik een klein randje van een hoek van de Corner Pocket af met een schaar. Nu past hij mooi aan de binnenkant. 

Als laatste bevestig ik de bloem op de voorkant van onze geld- of cadeaukaarthouder. 
Dit is het eindresultaat….
Op de bovenkant heb ik de grote bloem geplakt met nog wat tule en wat draadjes. 
Nog twee kleinere bloemen met strass en aan de achterkant de andere bloemenvorm geplakt. 

Klaar om cadeau te doen!
Kijk ook even naar de korte video zodat jullie alles stap voor stap kunnen zien. 

Deze producten heb ik gebruikt voor mijn feestelijke slimline geld- of cadeaukaarthouder. 



  
  
 
  
  
 

Tot de volgende keer, 
Anna Blankina 

Anna, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Anna's blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...