vrijdag 11 december 2020

Crealies Winter labels

 
Hallo allemaal

Ik heb de mooie grote nieuwe labels gebruikt deze keer.


En daar deze winterlabels van gemaakt.
Ik heb de tekst uit de labels gestanst en daar van donker tot licht,
van zwart tot grijze stukjes papier achter geplakt. 
Bij deze label hoort ook nog een mooie bijpassende gaatjesversteviger,
maar ik kon die van mij niet vinden.
Ik heb een touwtje om het label gebonden met een hulstblaadje en een klein belletje.
Ik heb daaroverheen een tekstcirkel geplakt waar ik een sterretje uit heb gestanst.
Onder dit label de grotere maat in dessin papier geplakt.
Maar hij is ook al leuk zonder het tweede label.
 
Groetjes Jolanda Leenders



Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:
 
Big Labelzz & Tagzz stansen no. 19, ruwe randen Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw fCrea-Nest-Lies Small stansen no. 21, 5x Sterrenl
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm  Partzz stansen no. 30, Hulstblaadjes + besjes  Tekst & Zo stempels, Vorm no. 05, rond: prettige feestdagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...