woensdag 29 april 2020

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten dag 13


Hallo Allemaal

Vandaag inspiratie dag 13 met de nieuwe producten gemaakt door Hennie.


Op creaties die ik jullie in dit bericht laat zien, 
heb ik steeds de letters van de stansenset BETERSCHAP gebruikt.
De Alfies waren heel behulpzaam bij het maken van de teksten op de creaties.
Met de letters BETERSCHAP kan je dus ook SCHAT maken.
Wat dachten jullie van SSST.
Of HA PAPA.
THE BEST of zoals het staat op dit label All THE BEST.
Voor alle bovenstaande creaties ben ik op dezelfde manier te werk gegaan.
Ik heb eerst een vel watercolor paper bewerkt met de Pigment Colorzz.
Dat is prachtig waterverfpoeder, het geeft verrassende effecten.
Ook heb ik hier en daar met behulp van een stencil, wat glitter- en stencilpasta aangebracht.
Toen heb ik achter het vel papier dubbelzijdig plakfolie geplakt.
Het voordeel is dat de letters op een makkelijke manier geplakt 
kunnen worden en ze zitten dan mooi glad op elkaar. 
Daarna heb ik de letters gestanst.
Dit is een bestaande kaart van glad kaartenkarton,
er stonden al gouden sterretjes op.
Ook op dit gladde papier geven de Pigment Colorzz en pasta's een mooi effect.
Alleen op deze kaart heb ik geen BETERSCHAP letters gebruikt.
Ik wil jullie laten zien dat je ook mooi kan inkleuren met de Pigment Colorzz.
Dit is een gladde kaart met een bladprint erop.
De blaadjes heb ik met Pigment Colorzz 20 en 22 ingekleurd.

Lieve groetjes, hennie.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Mixed Media:


Crealies Stempels/Stamps:
Tekst & Zo D22

Crealies Basis:

Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Big Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad
Big Labelzz & Tagzz stansen no. 15, Met stiksteeklijn Big Labelzz & Tagzz stansen no. 13, Met stiksteeklijn
 Cardzz stansen no. 105, BETERSCHAP (kaartformaat) Cardzz stansen no. 22, Mason jar / Glazen pot met deksel (kaartformaat) 
Cardzz stansen no. 14, Voetbal Cardzz stansen no. 11, Broodplank (kaartformaat)
Crea-Nest-Lies Small stansen no. 22, 4x Harten Crea-Nest-Lies Small stansen no. 21, 5x Sterren 
Crea-Nest-Lies Small stansen no. 20. 5x Vaandels met stippen Crea-Nest-Lies Small stansen no. 19. 5x Vaandels met stiksteeklijn
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 95, Rechthoeken met ruwe randen Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 63, Tags met stippen
Partzz stansen no. 39, 6x Knoopjes Text Die no. 08 Best wishes
X-tra stansen no. 35, Gebogen filmstrip, klein Glitter pasta goud, 50 ml
Glitter pasta zilver, 50 ml Stencil pasta wit, 50 ml

Pigment Colorzz, Lichtbruin no. 26 Pigment Colorzz, Lentegroen no. 23
Pigment Colorzz, Olijfgroen no. 22 Pigment Colorzz, Groen no. 20
Pigment Colorzz, Turquoise no. 18 Pigment Colorzz, Rood no. 05
Pigment Colorzz, Oranje no. 03 Pigment Colorzz, Geel no. 01
3x Spuitflesje (penvorm) Stencilzz no. 204, Mesh
 Stencilzz no. 203, Stones Stencilzz no. 202, Wonky squares 
Stencilzz no. 201, Wonky circles Tekst & Zo stempels, Divers 22 
Maak van je stansvorm een sticker (10x A5 vel) Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4)
 Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...