zondag 12 april 2020

Crealies, Welkom thuis


Hallo Allemaal

Ik heb vandaag een pagina gemaakt over de thuiskomst van mijn dochter
na 7 maanden een tussenjaar te hebben gedaan op een highschool in Amerika in Missouri.
Maar alle studenten van het exchange year moesten voortijds naar huis i.v.m. het coronavirus.
Heel fijn dat ze weer thuis is.
Ik heb van de pagina een randje afgesneden van 1 cm en er met dessin papier er weer een dessinrandje van 1 cm aangemaakt, nadat ik er eerst met de naaimachine een zigzag steekje op heb aangebracht.
Ik heb met PanPastel en non sticky tape de kleurvlakken gemaakt.
Daarna van boven naar beneden welkom op gestempeld.
Ik heb de banner op zijn kop gebruikt, dan krijg je een huisjesvorm.
Die vorm heb ik uit de pagina gestanst en daar achter de foto geplakt.

De woorden welkom thuis opgeplakt, eyelets met een touwtje.
Dan wat touw onder het huisje.
Ik heb er nog een pagina achter geplakt met hele dunne tape, zodat er een pocket ontstaat, waar ik het verhaal van die dag in heb zitten.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, met plezier gemaakt.

Groetjes Jolanda Leenders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...