woensdag 15 april 2020

Crealies, Roosteren maar


Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij ging weer aan de slag in haar bullet journal met dit mooie resultaat:
Klokken, tandwielen & sleutels,… stempels en mallen.
Dit keer mocht ik aan de slag gaan met een aantal nieuwe producten.
Hoe het kan vraag ik mezelf nog wel eens af, maar als ik nieuwe spullen de eerste keer zie gaat mijn brein meteen aan de slag. Het is zeldzaam als ik niet meteen iets kan bedenken. En dan ga je bezig met de volgende stappen, het uitwerken van het idee wat je in je hoofd heb. 
Dat was dit keer een lesrooster. Voor degene die studeren / nog naar school gaan is dit een leuke manier om je lesrooster in je bullet journal te verwerken. De vakken heb ik leeg gelaten omdat mijn handfunctie qua schrijven niet goed meer is, en het is natuurlijk zonde om mijn voorbeeld daarmee te verpesten. Of je kunt het ook gebruiken als familie planner. Misschien dat je dan de vakken iets anders moet opdelen. Ikzelf had bedacht dat ik voor woensdag alleen de eerste 2 uur les had en de rest van de dag vrij ;-). Maar je kunt natuurlijk ook de vakken van de dagen kleiner maken, of het rooster over 3 dagen verdelen. Maar het gaat natuurlijk om het idee.
 
  
Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies for Journalzz & Plannerzz:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Diversen:

Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Texto: Stansen, Cijfers klein Stansen: Weekdagen NL Stencil: Journaling Week Pagina B Klok met ketting en slinger 3x Sleutels + hangslot 5x Tandwielen klein (omlijning) 3x Tandwielen (omlijning) Klok met ketting en slinger Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4) 

Divina, bedankt voor je mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...