maandag 4 september 2023

Crealies On the MOVE Fun Fold Card with video

 

Hoi

Fun Fold Card, de naam zegt het al, een hele leuke kaart met heel veel mogelijkheden. 


Er zijn 4 verschillende "Fun Fold Card" modellen. 

In onderstaande video laat ik ze alle 4 zien. 
Deze stansen zijn weer heel veelzijdig, zoals veel Crealies stansen en ik laat je dan ook een aantal verschillende mogelijkheden zien.





Op deze kaart heb ik aan de linkerzijde de halfronde banen verhoogd opgeplakt.

En aan de rechterzijde heb ik de grote layer verhoogd opgeplakt,
zodat de halfronde banen juist dieper liggen. 

De andere basis voorbeelden die je in de video ziet,
heb ik natuurlijk ook helemaal gedecoreerd. 
Deze laat ik je de komende periode ook nog zien, dus hou het Crealies Blog/Facebook/Instagram account in de gaten.

Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:

On the MOVE stansen no.22, Design R, Fun Fold card met halve cirkels Inside or Out stansen no. 102, Bladeren A
 Texto Negativo stansen no. 104H, HAPPY BIRTHDAY (horizontaal)  Texto Negativo stansen no. 104V, HAPPY BIRTHDAY (verticaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...