donderdag 7 september 2023

Crealies : Fun fold diamonds mini album



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie mijn mini album zien die ik heb gemaakt met de nieuwe
Fun Fold On the MOVE no. 23. Deze keer geen video maar wel veel foto's.
De voorkant heb ik versierd met wat bloemen en takjes.
De zeshoekjes heb ik op dubbelzijdig klevend foam geplakt.
Ik heb wat draad om de zeshoeken gedraaid en ook de letters FOTO gestanst.
Uiteraard zijn de "diamonds" van de On the MOVE stans set
 uit verschillende papiertjes gestanst om het "patchwork" effect te creëren.
Ook perfect om je restjes papier op te maken.
 Ik heb echt heel veel verschillende blokjes design papier door elkaar gebruikt.
Hier van dichtbij . De nieuwe takjes heb ik in tweeën geknipt .
Als sluiting heb ik een "diamond" gevouwen en wat velcro dotjes gebruikt.
Zo ziet het mini album er van boven uit. Om de Fun Folds samen te houden heb ik banners gebruikt
waar ik twee vouwlijntjes heb gemaakt zodat het mooi past.
Zodra je het mini album opent komen er twee delen tevoorschijn. 
Elke kant heeft speciaal gevouwen delen.
Hier kan je het bindingsysteem van dichtbij zien, deze set heeft mooie streepjes randjes.
Staat altijd net meer afgewerkt nietwaar?
Als je de banners/pijlen open maakt zie je de bloemen en velcro dotjes.
Nu kan je het fun fold gedeelte open vouwen.
Om deze delen zo te krijgen heb ik twee maal de fun fold diamonds basis stans gestanst.
In het midden heb ik de "diamonds" op elkaar geplakt en daarna de kleine diamond laag uitgestanst.
Dan krijg je een soort frame. Hieronder plak je weer een laagje design papier.
Ik heb het middelste gedeelte niet op de buitenkant vastgeplakt,
ik heb alleen tape aan de rechter en linker kant net naast de vouwlijn aangebracht.
Nu kan je de twee andere delen er mooi onder bevestigen.
Ook de achterkant van de kaft is versierd met design papier.
Hier op de foto de fun fold On the MOVE stans no. 23 
en het bindsysteem no. 15.
Hieronder heb ik vermeld welke Crealies producten ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies :

Crealies basis :


  


 




Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...