maandag 18 september 2023

Crealies : Love card with pop up heart squash fold, with video



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een romantische kaart met video tutorial voor jullie.
Mijn kaart is een combinatie van de nieuwe Cardzz no. 315 squash fold in hartvorm 
en de wat oudere Cardzz no. 156 stans met de letters LOVE.

In de video kan je zien hoe ik de kaart heb gemaakt.

 
Onder het hart aan de voorkant is ruimte voor een foto.
En als verrassing bij het openen van de kaart komt het mooie vouw hart te voorschijn.
Op de voorkant nog een takje in het hart, ik heb de foam bloementjes gemodeleerd en in de hartje een dotje Nuvo drops gedaan. De bloementjes heb ik op het takje geplakt.

Crealies stansen / dies : 


Crealies basis :





Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...