woensdag 13 september 2023

Crealies Inside or Out Rose and Leaves with video


Hoi

Vandaag weer een squashfold kaart, maar dan net even anders dan mijn vorige hartvormige.


Misschien heb je hem al langs zien komen in de video die ik eerder plaatste:




De voorzijde van de kaart heb ik gemaakt met Cardzz no. 566 Frame & Inlay Isabel.
En daarin heb ik de roos van Inside or Out no. 101 gestanst. 
De naam zegt het al, deze roos kun je in je kaart stansen of los stansen. Ik heb alleen de grote roosstans gebruikt zonder de losse rand stans. Dan blijft de roos dus in je kaart zitten.

Ook de blaadjes zijn gestanst met een Inside or Out stansset, namelijk Inside or Out no. 102.
Op de bovenste foto heb ik de blaadjes met de losse stans erom heen gestanst uit groen karton. Je blaadje komt dan uit het groene papier en kun je dan opplakken zoals ik hier gedaan heb, op de crèmekleurige layer.

Op de onderste foto heb ik het net andersom gedaan. Ik heb alleen de blaadjes gestanst uit de crème kleurige layer, zonder de losse stans eromheen. De crèmekleurige layer heb ik op een groene layer geplakt. En deze beide heb ik dan weer op de roze layer geplakt. 

Ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik de blaadjes en roos heb gedaan en anders laat maar horen, dan zal ik kijken of ik er een video mee kan maken.

Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:

Cardzz stansen no. 314, Squashfold Card cirkel 7 cm Inside or Out stansen no. 102, Bladeren A Inside or Out stansen no. 101, Roos Cardzz stansen no. 566, Frame & Inlay Isabel, 4x rechthoek Texto Negativo stansen no. 01H, GEFELICITEERD (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 24H, HARTELIJK (horizontaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...