vrijdag 21 juli 2023

Crealies Twist & Pop with 6 panels part 2 with video

 

Hoi


Gisteren liet ik al de nieuwe Twist & Pop met 4 panelen zien, 
maar voor de tutorial video heb ik ook de Twist & Pop met 6 panelen gemaakt.
Deze wilde ik jullie ook graag laten zien.

Ook hier heb ik de voorkant simpel gehouden. Als extra heb ik een Texto Negativo erop gezet.
Deze keer een Franstalige, want Crealies heeft Texto Negativo stansen in meerdere talen.

Deze keer heb ik alleen designpapier gebruikt op de panelen,
maar met deze prachtige bloemen is dat voldoende. 

Heb je de tutorial video gisteren gemist, dan hier nog een keer de link:




Creatieve Groetjes 
Mandy

Crealies Stansen / Dies:

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...