woensdag 12 juli 2023

Crealies Serie Suitcase, part 3

 
Hoi

Vandaag het laatste deel van mijn serie koffers.



Deze keer gaat de koffer aan de bovenzijde open.


En in de koffer heb ik een Mini Album gemaakt. 


De bladzijden zijn gestanst met de 2 layer stansen van de koffer. 
En ik heb ze samengebonden met Mini Album Bindsysteem A.


Ben je nieuwsgierig naar de binnenzijde van het Mini Album, deze laat ik later zien, omdat ik gewerkt heb met stansen uit de collectie van september. 

Create A Box Large zijn grote stansen, die nog altijd door een A5 stansmachine passen. 


In onderstaande video kun je zien hoe je losse bladzijde samenbindt met een Mini Album Bindsysteem tot een Mini Album. Deze video maakte ik een tijd geleden:


Wil je mijn andere 2 koffers nog eens zien, klik dan op onderstaande linken:

Crealies Stansen / Dies:

Crealies Create A Box Large stans no. 7, Koffer groot Mini Albums Bindsysteem A (rug 7 mm) glad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...