vrijdag 7 juli 2023

Crealies Serie Suitcase part 1

 

Hoi

Crealies heeft nu 3 maten kofferstansen:

Ik heb met alle drie gewerkt in hetzelfde zomer/strand thema, maar alle drie
gaan ze anders open en heb ik er binnenin iets verschillends mee gedaan.

Vandaag laat ik Create A Box Mini zien.



Dit koffertje vind ik echt zo schattig. Zo klein als die is, heeft ook deze koffer een layer voor de voor- en achterkant, een sluiting en de beschermhoekjes, die vroeger altijd op een koffer zaten.


Ik heb de plakstrips niet allemaal dichtgeplakt, zodat de koffer gewoon helemaal opengevouwen kan worden.


Ik heb 3x2 magneetjes gebruikt, zodat de koffer mooi dicht blijft zitten. Hieronder zie je waar ik ze aan de binnenkant heb gezet. Aan de buitenzijde verdwijnen ze onder de layers.


Erin zit heerlijke zeebonbons, zo toepasselijk bij mijn strandkoffertje. 



In de zomer maak ik vaker een giftbox, om mensen om mij heen te bedanken. 


Creatieve groetjes Mandy

Crealies Stansen / Dies:

Crealies Basis:

Create A Box Mini stans no. 07, Koffer Magneten 8 mm (8x)

1 opmerking:

  1. Super leuke koffertjes leuk bedacht met zeebanket chocolaatjes om erin te stoppen. Lieve grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...