woensdag 5 juli 2023

Crealies : a box of scented candles



 Goedemorgen,

Vandaag laat ik een romantisch doosje zien met geurkaarsjes (waxinelichtjes).
 Ik heb de Create a Box Large no. 18 gebruikt om het doosje te maken.

Op het dekseltje heb ik een opening en frame gemaakt met de mooie Crea-Nest-Lies XXL no. 155.
TIP: 
Aangezien het geurkaarsjes zijn heb ik geen acetaat gebruikt maar in plaats daar van gaaslint.
Het gaaslint gewoon tussen de twee frames plakken met wat dun red sticky tape. 
Zo kan je de zalige geur goed ruiken ook als het doosje dicht is.
Daarna heb ik de twee delen van het doosje aan elkaar gelijmd.
De lipjes van het doosje  heb ik ook vastgeplakt om het stevig te maken.
Er passen precies vier kaarsjes in het doosje.
Hier kan je het doosje van de zijkant zien.
Op een hoekje van het doosje heb ik een kleine decoratie geplakt, 
twee bloemen één laagje uit foam en één laagje uit papier. 
Verder nog wat lint en een plakparel in de vorm van een hart.
Simpel maar een lief kadootje, toch?
Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt.

Crealies stansen / dies : 

Crealies Basis :


 



Bedankt voor het bezoek en tot de volgende inspiratie post!
Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...