vrijdag 2 oktober 2020

Crealies a mason jar brimmimg with love.



Met de On the Edge stans heb ik in de middelste cirkel een opening gestanst.

Daarin zijn een mason jar en 2 kladblokvelletjes geschoven.

Mijn man en ik zijn dit jaar 40 jaar een echtpaar!
Eigenlijk maak ik nooit een kaartje voor ons samen.
Hij houdt van groen en ook van fleurig.

Op een vel wit kaartenkarton heb ik verschillende bloemen gelegd.
Daarna heb ik ze bespoten met in water opgelost rood en geel pigment poeder.
Zo maak je mooi gekleurde bloemen en tegelijk origineel designpapier.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Mixed Media:

Lieve groetjes, hennie.

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 92, Cirkels met ruwe randen Duo Dies no. 60, Open bloemen 25
Duo Dies no. 57A, Blaadjes 11 spiegelbeeld Duo Dies no. 57, Blaadjes 11
Inside or Out stansen no. 18, Hoekjes L On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn.
On the Edge stansen no. 41, 2x notitierand (rond en vierkant) Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25
Text Die no. 112 I love you & me xoxo Text Die no. 106 Hugs & Kisses
Tekststans no. 35 25-40-50 jaar X-tra stansen no. 44, Glazen pot met deksel, middel
 Glitter pasta zilver, 50 ml Pigment Colorzz, Olijfgroen no. 22
 Pigment Colorzz, Rood no. 05 Pigment Colorzz, Geel no. 01
 Pigment Colorzz, Oranje no. 03 3x Spuitflesje (penvorm) 
Stencilzz no. 201, Wonky circles



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...