donderdag 22 oktober 2020

Crealies Ik wens jou een....

 Hallo Allemaal
 
Ik heb vandaag een verjaardagskaartje gemaakt
met de nieuwe Mix & Match strips en de nieuwe tekststempeltjes.
Ik heb een stuk cardstock gevouwen, en de langwerpige Crea-Nest-Lies XXL 
net voor de gevouwen naad gelegd, zodat hij die niet snijdt.
Daarna een maat kleiner gesneden als mat van dessin papier.
Daar een tabje van hetzelfde papier achter geplakt met de tekst 'Fijne dag"
 en daarna weer een maatje kleiner wit cardstock
dat ik helemaal heb bestempeld met de tekst "Fijne dag"
De Cardzz cijfers 1 en 8 uitgestanst en op het bestempelde papier geplakt.
Een aantal Mix & Match strips gesneden van de gewenste breedte.
Op deze strips heb ik regeltjes tekst gestempeld, en dan gedeeltelijk
over de cijfers geplakt.
Ik heb ook nog een tekstcirkel gestempeld en gestanst.
En daar dan een eyelet ingeslagen, en eentje een stukje verder.
Daar heb ik dan een touwtje doorheen gestrikt.
Nu dit geheel op de kaartenbasis geplakt, die ik al eerder had uitgesneden 
met de langwerpige stans.
 

Veel knutselplezier allemaal.
Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Stempels/Stansen:
Mix & Match stansen no. 12, Strips met stiklijn 
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 24, Rechthoeken met stiksteeklijn 
 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 7, Gladde cirkels, hele cm 
 Cardzz stansen no. 212, Cijfers 1 en 2 
Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL08: Ik wens jou een... 
Tekst & Zo stempels, Vorm no. 03, rond: een fijne dag
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...