woensdag 28 oktober 2020

Crealies, Dream it & do it

 
Vandaag is Nicole onze guest designer.
Zij maakte deze ontzettend mooie pagina.

Goedemorgen lieve luitjes,

Wat is de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL Rectangles no. 110 toch een diverse stans.
Ik gebruikte de uitgestanste rechthoeken eerst met verf op een gelli plate
(vergeten op de foto te zetten).
Ik rolde met een brayer twee kleuren Dylusions verf op de gelli plate, legde de papieren rechthoeken op de plate en maakte de afdruk op het watercolor papier 350 grams. 
Deze afdruk zie je op onderstaande foto aan de linkerkant.
Dit gaf niet het resultaat wat ik voor ogen had. Daarom maakte ik nog een afdruk
en dit vond ik tof!!
Op deze afdruk ben ik verder gegaan. 
Ik stanste het 350 gr papier uit met de extra laag van de stans
Journaling/Planner pagina + extra laag  no. 999.

De gestanste rechthoeken heb ik van de plate afgehaald en toen op de afdruk
gelijmd met onderstaande foto als resultaat.
Op deze afdruk ben ik gaan stempelen met de Bits & Pieces stempel
Oud Handschrift no. 133 en Dunne Mozaïek no. 07.

De leuke bloemen van Set of 3 no. 55 stanste ik uit perkamentpapier,
bewerkte ik met een embossingtool en gaf de blaadjes nerven.
De onderkant van het perkamentpapier bracht ik op kleur met de Candence fingerwax.
Ik plakte de bloemen op elkaar en gaf ze een hartje.

De blaadjes van stans Duo Dies no. 39 stanste ik uit het 350 gr watercolor papier,
nadat ik dit papier op kleur bracht met de Pigment Colorzz Olijfgroen no. 22, Parelmoerpoeder Goud no. 52 met daarop water gesprayd om het poeder
zijn werk te laten doen.

Dit deed ik ook met de slinger van de Mix & Match stans Klok met ketting en slinger no. 02.
Met de Klok deed ik ook hetzelfde maar dan met de Parelmoerpoeder Goud no. 52 en de Pigment Colorzz Roze no. 08.
Met het goud en het groen gespetterd op de pagina.

Uit het zwarte karton 210 grams no. 109 stanste ik de pagina met CLJP999.

Tot slot maakte ik een kader en een witte strook met de Rectangles stans
Crea-Nest-Lies XXL no. 110 en plakte hier een stickertekst op "dream it & do it"!!
Het was weer een feestje.

Pluk de dag!!
Liefs, Nicole

Crealies Stansen voor Journalzz & Planerzz:
Binnenkort is deze creatie ook te zien op Nicole's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...