donderdag 1 oktober 2020

Crealies Explore Album inhoud

Hallo Allemaal


Ik ben een heel eind gekomen met de pagina's voor mijn DIY album.
Ik  heb in dit album gewerkt met steeds dezelfde materialen, om zo een beetje een eenheid te krijgen in dit album.
Ik heb een set stansen gebruikt (rechthoek met kruissteek) die niet meer in de collectie zit, heb bij latere pagina's deze ook vervangen door een andere set van rechthoeken, die met een stiklijntje.
Hier komen wat foto's van mijn inhoud.
De labels gemaakt van de Crea-Nest-Lies XXL rechthoeken
 
 

Ook dit doorzichtig pocket is van de rechthoekstans

De pocket insnedes met een On The Edge Dies

Ook de tabjes zijn rechthoeken




Groetjes, Jolanda


 
Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-LiesXXL no.24
Pocket Small CLJP653



 
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 24, Rechthoeken met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm 
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 64, Tags glad Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag 
Stansen: Pocket Small (5,0 cm) + extra laag Stansen: Pocket Medium (10,4 cm) + extra laag 
Stans: 12 Gaatjesverstevigers Crea-Nest-Lies Small stansen no. 21, 5x Sterren 
 
 Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad On the Edge stans no. 17, Met dubbele stiksteeklijn
On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn. Set of 3 stansen no. 54, Accenten A 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...