woensdag 23 september 2020

Crealies Journaling Pages Happy Penguin

 

Vandaag is Divina onze guestdesigner. Zij gaat altijd aan de slag voor haar journal. Ook deze keer heeft ze weer geweldig leuke pagina's voor ons gemaakt. 

Dit vertelt Divina over haar Happy penguin bladzijden:

Wat een lieve clear stamps zijn er uitgekomen. De sneeuwman, waar al een snijmal van is, en een pinguïn, wat een geweldige aanvulling is op de kerstman, sneeuwman en het rendier. En al deze heeft Crealies nu ook in een mini uitvoering clear stamps. Zo lief vind ik ze. Aangezien ik toch altijd graag werk met m’n Tombow ABT dual brush pennen in mijn Bullet Journal is het werken met clear stamps toch wel het allerleukste.

 

Dit keer heb ik op mijn Bullet Journal pagnia ook de nieuwe pinguïn stansmal verwerkt. 

Is weer eens anders dan bijv. alleen de letters, cijfers, weekdagen of maanden te gebruiken. Een vriendin van mij is echt dol op pinguïns, en tja.,…daar heeft ze mij nu toch ook wel een beetje mee besmet ;-). Moet toch ook wel toegeven, ik word altijd wel heel vrolijk van die leuke waggelende beestjes. 

Ik heb deze keer twee pagina’s voor in je Bullet Journal gemaakt. 

Bij één van de twee Bullet Journal pagina’s heb ik gebruikt gemaakt van de lieve kleine stempeltjes van de kerstman, rendier, kerstman en pinguïn. En bij de andere Bullet Journal pagina heb ik als extra gebruik gemaakt van de sneeuwvlokken. Ze geven zo’n leuk accent aan hetgeen je maakt.




Crealies stansen:

Crealies stempels:

Crealies Diversen:

  

 

 

 

 

 


Divina, bedankt weer voor je leuke bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...