dinsdag 1 september 2020

Crealies Hippe kadootjes


Hallo allemaal

Een super simpele manier om je cadeautje super chic te laten lijken.
Dat kan met een bestaand doosje, of een met inpakpapier ingepakt cadeautje.
Ik heb van craft papier een doosje gemaakt, en ook een bestaand doosje ingepakt met craft kleurig inpakpapier.
Bij allebei de manieren heb ik er zelf design papier van gemaakt.
Het inpakpapier is bestempeld met de hartjes stempel.
Datzelfde heb ik ook gedaan met het craft papier, heb het papier eerst gesneden en daarna bestempeld alvorens het in elkaar te plakken tot doosje.
Ik zal op die doosjes binnenkort nog wel eens verder in gaan.
Ze zijn namelijk ook heel simpel te maken in de maten die bij de inhoud past.
Leuk voor de toch al dichterbij komende feestdagen.
Ik heb een smal strookje cardstock gesneden, eigenlijk 2, want een stukje is te weinig om helemaal mijn doosje omwikkelen. Om het doosje gevouwen helemaal rond zodat je het over het doosje heen kan schuiven en er weer af.
Ik heb er over de hele lengte een tekst op gestempeld.
Ik heb ovaal en langwerpige Crea-Nest-Lies XXL stansen gebruikt om het sentiment op te stempelen.
Maar het kan ook met andere vormen.
Ik heb stansen gebruikt met een mooie kruissteek.
Met een perforator heb ik aan 2 uiteinde van de vorm gaatjes gemaakt
en die verstevigd met de gaatjes versteviger stans.
 Daar een mooi lintje doorgedaan en die onder geknoopt.
Het strikje is om het lintje heen gestrikt, dat vind ik zelf altijd veel makkelijker.
Ook weer mijn gebruikelijke strikje met kraaltjes onder het lintje door geknoopt.
Zo krijg je heel makkelijk een leuk cadeautje, waar de ontvangers vast mee in hun nopjes zijn
 




Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Stempels/Stamps:

 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 75, Ovalen met kruissteken Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 10, Gladde rechthoeken, hele cm   Stans: 12 Gaatjesverstevigers  Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL04: Hoera  Bits & Pieces stempel no. 201, Hartjes (dicht en omlijning) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...