maandag 12 augustus 2019

Today is Tomorrow ...


Hallo allemaal,

Ik ben weer aan de beurt en wil jullie deze aanvulling voor de 
Crealies Journal & Planner laten zien.

Voor het op kleur maken van het Crealies Watercolor papier,
heb ik mijn inktjes weer gebruikt.

Met de Decoratie-stencil zeshoeken heb ik de achtergrond gemaakt.
Dit heb ik opgebouwd door met drie verschillende kleuren
en verschillende maten van de stencil, de inkt
over elkaar heen op het papier aan te brengen.

 
De twee flappen die open geklapt kunnen worden heb ik 
gemaakt met de Big Labelzz & Tagzz stans.
Om nu de vorm van de zeshoek enigszins terug te laten komen heb ik
de On the Edge stans no. 15 gebruikt.
Deze witte label heb ik vastgezet aan de achterkant van het al eerder gemaakte opleg-blad.
Natuurlijk kon dit pas nadat ik het door een insnijding heen heb geschoven
en het om kon vouwen op een rillijn.

         
Het gekleurde gedeelte heb ik in dezelfde vorm gemaakt en bestempeld. 
Daarna met de Decorette stans en wit papier het raster gestanst en vastgezet.

 
Natuurlijk ook even alle randjes netjes van een beetje inkt voorzien.


Om alles goed op zijn plaats te houden heb ik twee repen van het witte en gekleurde 
papier gesneden die d.m.v. twee verstopte mini magneetjes samen de sluiting vormen.
En zien jullie ook die leuke zeshoekvormige gaatjes verstevigers?


Ook aan de binnenkant van de opengeslagen label zit een kleine pocket 
waarin weer een labeltje geschoven zit.
Hierop kan later wat tekst gestempeld of iets opgeschreven worden.
De binnenkant zelf is ook weer afgewerkt met inkt, 
waarvoor ik de Decoratie stencil en Stencilzz no. 202 heb gebruikt.

Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies for Journalzz & Plannerzz:

Crea-Nest-Lies Small stansen no. 12, Zeshoeken
  Big Labelzz & Tagzz stansen no. 13, Met stiksteeklijn Alfies stansset no. 2, Kleine letters
Decorette XL stans no. 03, Honingraat  On the Edge stans no. 15, Met dubbele stiksteeklijn
 Bits & Pieces stempel no. 166, Onregelmatige vierkanten (langwerpig) Stencilzz no. 202, Wonky squares
Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Stencil: Decoratie Zeshoeken
Stans: 12 Gaatjesverstevigers Stansen: Weekdagen NL
Stansen: Pocket Small (5,0 cm) + extra laag

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...