donderdag 29 augustus 2019

Blogestafette dag 6 / Day 6: Cardzz 15



Gisteren liet Anita jullie zien wat zij heeft gemaakt met de nieuwe stansen van Crealies.
Ik mag deze blogestafette afsluiten met mijn "weer terug naar school" rugzak.


Bovenaan de klep zien jullie op de riem 2 kleine Partz sterretjes.


In de voorzakjes zitten kleine labeltjes.


De achterkant van de rugzak heeft echte schouderbanden.


Als je de rugzak openklapt zie je dat er 2 handige sticky note blokjes in de rugzak zitten.


Natuurlijk ook plaats voor een potloodje.
De riem en de gespen houden het potlood stevig vast.


Voor notities dus, of tekeningetjes, dat mag ook.


 Een strook net zo breed als de rugzak van 3 cm heb ik in drieën gevouwen.
Deze strook heb ik tussen het voor- en achterdeel van de rugzak geplakt.
Zo creëer je ruimte voor de 2 sticky note blokjes.

Crealies Stansen/Dies:

Alfies stansset no. 2, Kleine letters Cardzz stansen no. 15, Rugzak (kaartformaat)
Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad Partz stans no. 24, Versiering voor Labelzz & Tagzz 2

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Lieve groetjes hennie.


1 opmerking:

  1. Kei leuke creatie!
    Ik vind die rugzak echt geweldig!
    Je heb hele mooie details gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...