dinsdag 6 augustus 2019

A fun day.


Hallo Allemaal

Weer eens een keer een zwart/wit pagina.
Misschien saai, en kleurloos, maar ik houd er van.


Ik heb van de pagina een randje afgesneden en daar een
strookje dessin papier achter geplakt.
Dit zie je vaak bij mij. Ik vind het mooi als bepaalde dingen regelmatig terugkomen.
Dan wordt het een beetje een geheel.
Ik heb stempel "Time to Relax"rondom gestempeld.
Met wat labeltjes, ringband randje, ringband gaatjesversteviger, wat stempeltjes,
pijltje, lintje ben ik tevreden.

Groetjes Jolanda Leenders


Crealies Stansen+Stempels/ Dies+Stamps:

Crealies stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies For Journalzz & Plannerz:






https://www.crealies.nl/nl/product/cljp101nl


  


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...