dinsdag 27 augustus 2019

Blogestafette Dag 4 - Day 4


Hallo hoppers,

Van harte welkom op de vierde dag van 
de zesde Crealies blogestafette van 2019.
Gisteren hebben jullie de uitgebreide Halloween creatie van Patty
kunnen bekijken en vandaag is het mijn beurt.
Ik ben aan de slag gegaan met
een nieuwe Cardzz stans.

Zien jullie het al voor je???
Een mooie gedekte tafel voor het kerstdiner???
Nee, ik ook nog niet hoor!
En toch heb ik, juist hiervoor, iets gemaakt.

 
Het is een, soort van, servetring geworden
met ruimte voor menukaartjes.

Wat een onwijs leuke kerst-ornamentjes zitten er bij de stans.
En Ohhhh, die strikjes van de nieuwe Partz stans. 
Ik ben helemaal Fan, maar dat zagen jullie vast al wel.

Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:
Cardzz no. 17  Nieuw!!!
Partz no.  35 Nieuw!!!

Crealies Stempels/Stamps:


Big Labelzz & Tagzz stansen no. 14, Met stiksteeklijn Uno stans no. 40, Kerstboom dik
Tekst & Zo stempels, Divers 19, Eten 
Komen jullie ons morgen weer bezoeken?
Dan zal Anita haar creatie,
gemaakt voor deze blogestafette, laten zien.
Heb je misschien wat estafette creaties gemist?
Kijk dan even vanaf de eerste dag met Wilma haar creatie.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. wat een gave creatie!
    Ik zie inderdaad nog geen gedekte tafel voor me maar dit is wel een hele leuke finishing touch daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...