maandag 5 augustus 2019

Mixed Media Flower box


Hoera, we hebben er weer een nieuw Crealies Design Team lid bij: Anita.
Welkom in ons team, veel plezier hier!
Voordat zij hier haar 1e mooie creatie gaat laten zien stelt zij zich even voor:


Hallo Allemaal

Mijn naam is Anita van Merode.
Ik ben 49 jaar en  getrouwd.
Wij hebben twee kinderen van 18 en 20 jaar.


Ik ben al zeker dertig jaar creatief bezig.
Eerst met theezakjes en 3D plaatjes op kaarten maken.
Later toen ik kinderen kreeg ben ik kleertjes gaan maken voor hun maar toen ze wat
ouder werden hiermee gestopt en mijn kaartenhobby weer opgepakt.
Toen gelijk ook een stansmachine gekocht en scrapkaarten gaan maken.
Maar eigenlijk vond ik toen allerlei technieken leuk om te doen, zoals ook borduren
op kaarten. Ook dat vind ik allemaal nog steeds erg leuk.

In 2016 kwam de stijl mixed media op mijn pad.
Ik ben daarin een cursus gaan volgen om te zien of ik dit echt leuk vond.
Ik kan je zeggen: ik was helemaal om!
Ik  vind mixed media nog steeds het leukste om te doen. Ik bewerk dit op
verschillende manieren, zoals op kaarten, canvassen, doosjes, flessen etc.

Sinds kort ben ik ook gestart met art journal maar dan wel in mixed media stijl.
Ook op social media vlak ben ik mezelf meer gaan verdiepen en heb een eigen
YouTube kanaal. Voor het Crealies YouTube kanaal zal ik dan ook met regelmaat
een Tutorial filmpje maken.
Ik vind het heel leuk om deze hobby met anderen op deze wijze te delen
en hoop jullie te kunnen inspireren.

Al mijn social media kanalen kan je hier vinden.

Groetjes Anita


********************************************************

Hallo Allemaal
  
Vandaag mag ik dan mijn eerste creatie laten zien als Designer van Crealies.
Hiervoor heb ik dit houten doosje opgepimpt met vele Crealies producten.

 

Het houten doosje heb ik in de witte gesso gezet
om deze vervolgens te gaan bewerken.
Met vele Crealies producten.
De bloemen heb ik gestanst uit watercolor paper 350 grams.
Vervolgens deze ook op kleur gebracht met kleursprays.

Wil je graag meer weten over hoe dit doosje is gemaakt?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin nog vele foto's en de werkwijze.
 Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of inspiratie hieruit kunnen halen.


Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten, op HD kwaliteit zetten,
op groot en de snelheid aanpassen.
(dit laatste gaat op de pc en soms werkt het ook op de iPad)
Bij ieder filmpje speelt er muziek bij, als deze in slow motion is,
dan weet je dat de snelheid van het filmpje lager is.
  
Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita

Crealies Stencils:
Stencilzz no. 204

Crealies Stansen/Dies:
 Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4)   Maak van je stansvorm een sticker (10x A5 vel)
 
Stencilzz no. 204, Mesh Set of 3 stansen no. 50, Bloemen 21 

 Set of 3 stansen no. 48, Bloemen 20   Duo Dies no. 33, Blaadjes 3 
 Duo Dies no. 54, Blaadjes 9  Decorette stans no. 24, Verstrengelde harten 

On the Edge stans no. 103, patroon C 

4 opmerkingen:

  1. Welkom Anita met deze mooie creatie!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Magnifique doosje, de kleuren zijn prachtig !
    Ik wens je veek plezier in het nieuwe team.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...