zondag 25 augustus 2019

Blogestafette Dag 2 - Day 2 Happy birthday to me


Hallo allemaal

Dag 2 van de blogestafette. Gisteren hebben we de mooie creatie van
Wilma kunnen bewonderen, vandaag ben ik aan de beurt.
Ik ga aan de slag met de nieuwe cadeaustempeltjes.
Ze zijn niet alleen leuk voor de feestdagen,
maar ook zo leuk om te gebruiken bij allerlei andere feestgelegenheden. 
Dus dat heb ik gedaan, ook bij een verjaardag horen cadeautjes.


Ik heb van de pagina een randje afgesneden en daar later een randje dessin papier aangeplakt.
Nadat de pagina is behandeld met waterverf, met non sticky tape een rand afgeplakt.
Daaroverheen aan twee kanten de cadeautjes stempel gestempeld.
Ook heb ik de stans gebruikt van het cadeautje, en die met een foampje vastgezet.
Op de rand onder de mask  heb ik van boven naar beneden hoera gestempeld.
Met nog een pocket, een bannertje, wat washi tape en een label is de pagina weer af.
Vergeet morgen niet te kijken naar dag 3 van de blogestafette,
dan laat Patty haar mooie creatie zien.

Groetjes Jolanda Leenders


Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies For Journalzz & Plannerzz:





 

https://www.crealies.nl/nl/product/cljp101nl

 
 
 

1 opmerking:

  1. Ik vind het een leuke pagina geworden
    De kleurencombinatie vind ik prachtig!!
    Wat een gave nieuwe produkten zijn het toch.
    Leuk om te zien hoe je ze allemaal kunt gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...