zondag 28 oktober 2012

verjaardags kaart

Hallo allemaal, Het is weer zondag.. en de zondag betekent altijd dat het mijn dag is.. om jullie weer te voorzien van een portie nodige inspiratie! (hoop ik) LOL Ik heb dit keer een kaart gemaakt met de In-Shape mal nr 3. dit zijn metalen mallen die je kan gebruiken om figuren te maken.. maar zijn natuurlijk ook super geschikt om de vorm van je kaart te maken... is weer eens wat anders dan recht toe recht aan ;) Toen de basis van de kaart klaar was... ben ik begonnen met het kleuren van dit schattige stempeltje van Magnolia.. ik vond hem erg geschikt voor een verjaardagkaart. de bloemen die ik op deze kaart gebruikt heb, is al een oudje.. namelijk de creative flowers nr 2 de blaadjes zijn gemaakt met de creative shape nr 11 &12. dan zie je boven aan de kaart nog een knal roze border.. die is gemaakt met creative border nr 14. als afsluiting zie je boven aan de kaart nog de tekst: lang zal je leven staan.. dat zijn de Nederlandse tekststempels Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden. en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! fijne zondag! Liefs Martine de producten die ik heb gebruikt:

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart zo in een aparte
    vorm. En wat leuk dat je de blaadjes
    zo opgebold hebt, ziet er prachtig uit.

    Grtjssss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg, ik vind hem prachtig en wat een gave stempel is dit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet je creatie er weer superleuk uit martine en mooie kleuren heb je gebruikt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Martine!
    Dit is weer een originele "madelief".
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet dat er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...