maandag 29 oktober 2012

Een fijne trouwdag

Even wat later als normaal maar kreeg mijn foto niet goed geupload en via een andere weg is het me wel gelukt .

Ik heb eerst de randen en het stepelafdrukje bewerkt met de Bits & Pieces.

In de linkerbovenhoek heb ik eerst de Open Flower CL OF 02 gebruikt .
En de Creatieve Flowers CL CF 26
Aan de rechtse kant half achter het afdrukje de Open Flower CL OF 01
Daarbovenop heb ik met de Creatieve Flowers CL CF 25 gewerkt
Rechtsboven en links onder heb ik de Open Flower  CL OF 03zo geknipt dat je hem als hoekje kan gebruiken.
Voor de tekst stag heb ik de  CL TT 06
En de tekst is "een fijne Trouwdag " er staat alleen een andere plaatje bij en dit is het plaatje van de laatste nieuwe
Allemaal een hele fijne dag
groetjes Miriam




9 opmerkingen:

  1. Dit is echt een prachtige trouwkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende trouwkaart mijn complimenten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miriam
    Wat een pracht van een trouwpartij en supergaaf met die prachtige bloemen van creaties erop!!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart
    ik vind de kleurencombinatie geweldig
    en leuk met al die mooie bloemen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart !

    Fijne nieuwe week.
    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die combinaties bij elkaar.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie trouwkaart met prachtige bloemen erop!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Miriam, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...