vrijdag 12 oktober 2012

Doily Elements.


Hoi, hoi allemaal,

Vandaag kom ik jullie "plagen" met een wit kaartje. Ja.....alweer een wit kaartje. Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ik vind een wit kaartje, hoe eenvoudig ook, meestal heel erg chique. Een ander groot voordeel.....je bent geen uren bezig met het zoeken naar passend gekleurd papier.


Hier zien jullie enkele doilies achter een cirkel geplakt en een doily gebruikt als hoek.

Zelf ben ik tevreden met dit kaartje en nu maar hopen dat jullie dat ook zijn. Dus lieve lezers.....steek jullie mening niet onder stoelen of banken, maar schrijf hem onder dit bericht.
Mijn waardering is groothttp://www.emocutez.com zeker voor degene die hier heeeeeeeeel regelmatig reageren.

Hieronder volgen de gebruikte Crealiesproducten:
Voor de border



en



Voor de hoekjes Doily Elements CL DE 05

Voor de bloemen





Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma
http://www.emocutez.com

18 opmerkingen:

  1. Ik ben het met je eens dat een witte kaart chique is ik vind dat nl. ook, hij is echt prachtig Wilma,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma,

    Nou we zijn het eens hoor! Ik vind hem echt geweldig mooi en chique!
    Dus je plaagt mij niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schitterend z n witte kaart, mijn complimenten Wilma
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend is deze kaart. Super chique hoor. Ik ga dit ook een keer doen zo in het wit.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat ik het helemaal met je eens zijn, ik hoop niet dat je mij nu saai vind. Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schiterende kaart en een hele chique uitstraling.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een witte kaart is heel erg mooi Wilma, ik ga het ook nog eens proberen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wilma
    vind jou een kanjer wat betreft witte kaarten maken,ziet er steeds zo mooi uit!!!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje zo in het wit, prachtig en heel chique!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Wilma ik ben het helemaal met je eens, een wit kaartje blijft heel stijlvol en chique, ik vind hem weer prachtig geworden. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wilma

    ik vind m geweldig ik hou er ook van heel mooi gemaakt liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Wilma, wit is altijd oke, fris en chique!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Het is weer een mooie witte kaart geworden,daar krijg je nooit genoeg van.

    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtige kaart! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilma dit is echt mooooooi! Chique ook inderdaad :)
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik moet zeggen vind deze toch ook weer heel mooi .Ik moet ook eens om die producten van jou.je kunt er zo veel mee.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...