zondag 7 oktober 2012

Kerstkaart




Goedemorgen allemaal,

Zoals je ziet... Ben ik volle voorbereiding voor de feestdagen... Ik ben namelijk al druk met mijn kerstkaarten. want op het laatste moment werken is niks voor mij.. dus ik begin dus lekker optijd.

En aangezien rechte kaarten nooit echt mijn ding zijn... vind ik het altijd leuk om het NET even anders te maken.
de vorm van de kaart heb ik dus gemaakt met de In-shape mal nr 06 gemaakt.
het stempeltje wat je hier ziet is van magnolia.
verder heb ik weer eens swirls op mijn kaart gewerkt. die zijn gemaakt met de creative shapes nr 2.
de bloemen zijn gemaakt met de creative flowers nr 16
aan de linker buitenkant.. heb ik nog een nieuwe border gebruikt dat is de creative broder nr 21.
verder heb ik hem afgewerkt met verbandgaas, lint en bedeltje.
en het tekstje is gemaakt met de tekst stempels: sprankelende feestdagen.


Ik ben benieuwd wat jullie van de kerstkaart vinden
Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Groetjes Martine.









7 opmerkingen:

  1. prachtig hoe krijg je t iedere keer weer voor elkaar....gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superkaartje weer hoor martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi martine
    nou echt een pracht van een kerstkaart en zeker door de vorm en wat jij zoal aan leuke dingen erop zet!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk odel martine mooi gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh!!! Wat een mooi kaartje!
    Echt super met de stervorm aan de zijkant en het ontzettend lieve en leuke (en vooral mooi ingekleurd ;)) magnoliaatje er op verwerkt, dan nog afgewerkt met heel leuke details.
    Echt een plaatje hoor!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...