zondag 21 oktober 2012

Ronde zeemeermin kaart




Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie deze ronde zeemeermin kaart laten zien.
Ik heb de vorm van de ronde kaart gemaakt met de ronde nestabilitie
en daarin heb ik weer een kleine nestabilitie uitgesneden.. zodat je een soort "venster" krijgt.
daar heb ik achter verbandgaas geplakt.. dat vond ik wel een beetje bij de sfeer horen.

Het lieve stempeltje wat ik hier heb gebruikt is van C.C design zeemeermin Lucy. ik heb haar gekleurd met de H20 en de distress inkt.
de blaadjes die ik hier heb gebruikt zijn de creative shape nr 21/.
de bloemen die je ziet zijn de Creative Flowers nr 25. en ook heb ik weer gebruik gemaakt van de nieuwste open flowers namelijk de: open flowers nr 2.  die heb ik door de midden gesneden en zo gebruikt.
daarachter heb ik nog meeldraad verwerkt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groetjes Martine

kijk even naar het bericht hieronder.. zo kan je zien hoe je kans maakt op een van de geweldige open flowers!

product overzicht:




5 opmerkingen:

  1. superkaartje hoor martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ronde kaart. Mooi met die opengewerkte mal erbij.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart zeg, apart zo rond,
    maar die open bloemen in combinatie
    met die dichte zijn ook heel erg
    leuk.
    Goed gelukt kaartje !

    Fijne zondag nog ☺
    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Martine!!!
    Fijne zondag en lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...