zaterdag 20 oktober 2012

Bloghop & Blogcandy Crealies Open Flowers stansen

Hierbij de aankondiging van de bloghop en de blogcandy van de nieuwste stansen van Crealies:

Je vindt de Open Flowers hier in de webwinkel

Vandaag plaatsen bijna alle Designteamleden een creatie gemaakt met deze stansen op hun blog. Je vindt de links naar deze blogs in de zijkolom. Hop van de ene naar de andere creatie en laat je inspireren.

Op 25 oktober maak ik op dit blog bekend wie de winnares/winnaar is van één van deze stansen.

Hoe doe je mee aan de blogcandy?
  • Ben volger of meld je aan als volger
  • Meld je aan via Mr. Linky
  • Plaats de blogcandy in de sidebar van je blog
Ik heb de badges voor de Kreadoe gemaakt met deze nieuwe stansen. In combinatie met de Creative Flowers levert dat een mooi resultaat op.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe stansen vinden. Vanaf nu zijn ze te bestellen. Woensdag kunnen ze worden uitgeleverd.

Creatieve groeten, Annelies


36 opmerkingen:

  1. oww weer helemaal te gek annnelies vind ze super ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wauw wat zijn ze mooi. Ik zou ze heel erg graag willen winnen :)
    Heb op het blog van designer Wilma al een prachitge creatie gezien.

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem in mijn sidebar staan, vindt jouw stansen helemaal het einde.
    Gebruik ze bijna altijd.
    Er is geen bloem die zo mooi eindresultaat geeft.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schitterend netzoals al jullie andere stansen overigens.
    Ga ze zeker kopen.

    groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze super mooi. Ik doe ook graag een gokje naar de candy.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil graag een gokje wagen. Dus doe graag mee met deze candy.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi dames,

    wat een mooie kunstwerkjes allemaal.

    leuk om te zien dat de mallen ook op een LO mooi tot hun recht komen.

    ga ze zeker aan schaffen.

    groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer toppie Annelies. Geweldig dat je er een weg wil geven, dankjewel en ik ga een gokje wagen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het zijn prachtige stanzen Annelies.
    heel mooi die labels.
    en dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke Candy
    bedankt voor het houden hiervan

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow wat zijn die mooi,
    daar wil ik graag een kansje op
    wagen !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer heel mooi deze stansen! Ogen mooi fragiel en elegant en kunnen ,denk ik, ook goed met de eerdere stansen gecombineerd worden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the new open flowers and how they combine so well with the other flower shapes. Thanks for the opportunity to win ! ps... I'm a Canadian 'Crealies gir'l. I learned about them from Miranda's Blog, so beautiful, versatile and easy to use & store !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben bij alle Dtleden geweest, wat hebben ze mooie creaties gemaakt, geweldig. Het zijn ook echt super mooie mallen, wil dus graag een kansje wagen. Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zijn deze open bloemen Annelies, ik ben al fan van je dichte, maar deze combineren zou helemaal geweldig zijn.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik waag een gokje want de stansen zijn echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze weer mooi, ga met plezier rondhoppen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee met deze candy.
    Het zijn super mooie stansen, die wil toch iedereen wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauwdeze zen mooi deze zou ik wel graag winnen



    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende stansen en graag doe ik mee.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt door het DT.
    Leuk ook hoe ze het gecombineerd hebben en sommige het net voor sneeuwsterren hebben gebruikt. Leuk idee ook.
    Wil natuurlijk graag een kansje maken op één van deze prachtige opengewerkte mallen. Zien er weer superrrrr uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige Candy - dank je wel voor de gelegenheid ;).
    Ook ik wil graag een kansje wagen :).

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn geweldig de nieuwe stansen. Wat super dat we die kunnen winnen. Ik waag graag een gokje.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow dat zijn echt gave bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je weer een mooie stansen in je assortiment opgenomen. :)
    Ga snel kijken bij het designteam wat zij ermee gemaakt hebben.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie stansen!! Ik wil héééééél graag een gokje wagen!

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw!!!!!wat gaaf ik wil ook wel een gokje wagen een SUPER leuke CANDY!!!!!!


    Groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn die nieuwe stansen gaaf zeg, daar wil ik wel een gokje voor wagen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige mallen en wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben net volger geworden ik waag ook een kansje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super candy..
    wie wil er geen kansje wagen..

    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige candy
    ik wil ook wel een gokje wagen.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik was al volger maar ben vergeten een reactie te plaatsen dus bij deze .hele mooie stansen.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ben net volger geworden. Gebruik al jaren de Crealies produkten, maar nu dus pas volger geworden, want wat zijn de nieuwe mallen weer prachtig Annelies!!!Hoe krijg je het voor elkaar om iedere keer weer iets nieuws te verzinnen!
    groetjes
    Jelly

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...