donderdag 25 oktober 2012

Tekening theemapje en winnares Open Flower

Ik had nog een belofte in te lossen. Dit theemapje van Hennie is op de afgelopen beurzen veel bewonderd. Ik heb toegezegd daar een tekening van te maken, zodat deze nagemaakt kon worden. Het was een heel gepuzzel om dat technisch allemaal voor elkaar te krijgen, maar volgens mij is het gelukt. Je vindt de link naar de tekening hier Print hem op ware grootte en je kan er direct mee aan de slag. De stempeltekst "puur genieten" is helaas niet meer op voorraad, maar we hebben nog wel "kom je op de thee?". Lijkt me ook toepasselijk... 

Meteen nog een reminder voor de Kreadoegangers: bestel je stempeltjes alvast via de webwinkel en kom ze halen op de beurs!

Creatieve groetjes, Annelies






Uiteraard ook vandaag de winnares van de Open Flower. Dit is geworden:
Toepasselijker kan het niet op de 25ste oktober: Liesbeth S ik hoor graag van je welke Open Flower je wilt ontvangen en waar ik de stans naar toe kan sturen!! 

Ik ga weer verder met alle voorbereidingen voor de Kreadoe en we hebben er heel veel zin in. Kom je ook?

Groetjes, Annelies

13 opmerkingen:

  1. prachtige creatie.
    Liesbeth gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg leuk uit, ga ik zeker een keer maken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk de beschrijving van het theemapje, dank je wel Annelies.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig thee mapje, die is
    echt heel leuk.

    Liesbeth gefeliciteerd met je prijs.

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liesbeth, gefeliciteerd!!!!
    Ga er maar lekker van genieten! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi theedoosje en ik neem het patroontje graag me :D Enne... ik kom zeker even aanwaaien op de beurs :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd liesbeth.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er goed uit Annelies!!!

    Liesbeth gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie is het geworden. Schitterend gemaakt dat theezakje. En Liesbeth gefeliciteerd met je prijs, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Liesbeth!
    Leuk dat we kans konden maken op een stans.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de leuke candy.
    Liesbeth gefeliciteerd met je prijs en heel veel plezier ermee.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Liesbeth!!
    En het mapje is echt heel leuk, ook ik ga hem zeker eens maken!!
    Scrap-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooohhh, wat geweldig dat ik gewonnen heb Annelies, wat een bofkont ben ik deze week, baan gevonden na 4 jaar en nu ook nog zo'n mooie open bloemmal, geweldig.
    gr. Liesbeth ps. ik ga je een mailtje sturen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...