zaterdag 27 oktober 2012

Eens wat anders...


Het is weer 'mijn'Crealies zaterdag!!
Ik mag jullie weer iets laten zien vandaag!

Ik heb een keer iets heel anders gemaakt dan
een kaart of een scrap-layout.. Ik heb het einde
van een potlood versierd! Leuk als traktatie of 
als je er nog meer maakt, kun je een boeket
bloemen maken!

Er zitten eerst diverse lagen Doily Elements om
het potlood. Je kunt deze per stuk met een stukje tape
of plakband vastzetten. Dan blijft het geheel altijd
goed zitten. 

Daarna zijn de losse blaadjes opgeplakt, dan de Petals
en als laatste een nieuwe Open Flower. Deze heb ik in het
midden opgegemaakt en kun je als laatste zo om het 
potlood heen schuiven.

Om het geheel netjes af te werken, heb ik er een lint 
omheen geplakt en een strik gemaakt..
Als laatste heb ik er met twine een label aan gehangen..

Dit zijn de gebruikte materialen, klik op de 
omschrijving voor meer informatie:


 





Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden!!
Een heel fijn weekend!

Lieve groetjes, Yvonne

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dat super leuk gedaan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je zeker heel leuk gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er wel heel apart uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo zeker weer iets anders leuk gedaan.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee, ziet er
    echt geweldig uit !

    Een goed en gezellig weekend !
    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat gaaf gedaan ziet er super uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit is een heel erg leuk idee Yvonne!
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...