vrijdag 10 februari 2023

Crealies, Magic iris bear tag



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een speciale tag voor jullie ,
lief en met een leuke verrassing zodra je de magic iris open draait.

Deze Cardzz tag heeft een mooi streepjesrandje. Ik ben begonnen met een basislaag van paars stevig papier en daarop heb ik een laagje ruitjespapier geplakt.
 De derde laag heb ik iets gedraaid en afgeknipt om het wat speelser te maken.
En het beertje steekt boven de magic iris uit. Ik heb kraft papier gebruikt en de randjes heb ik iets beïnkt. Onder het neusgedeelte heb ik een foam pad gedaan en de wangetjes zijn gekleurd met een licht roze potlood en wat stipjes met een witte gelpen.

In de pootjes heb ik ook nog een hartje gedaan. De ster is uit glitterpapier gestanst.
De gebogen filmstrip uit zwart papier om wat contrast te creëren.
Wanneer je de magic iris opendraait komt de kinderfoto tevoorschijn.
Op het lipje heb ik het wat rondjes geplakt die je overhoudt als je het rondje met streepjes uit de tag stanst. Lijkt net een knoopje nietwaar?

Hoe je de magic iris maakt kan je hier vinden 

De tekst 'smile' heb ik uit zwart papier gestanst met een 'maak van je stansvorm een sticker' vel eronder dus het plakte meteen. Ik vond het erg zwart dus ik heb nog wat stipjes op de letters met een witte gelpen aangebracht.
En is het geen schattig kadootje?

Hieronder kan je alle producten vinden die ik heb gebruikt om deze lieve tag te maken.

 Crealies stansen / dies :


Crealies Basis:


 



Tot de volgende post,
groetjes Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...