dinsdag 7 februari 2023

Crealies, A Box in the shape of a house

 
Hallo allemaal,

Met de stansen van Crealies kun je niet alleen leuke en mooie kaarten mee maken.
Als je een beetje out of the box denkt, dan zie je dat je er ook hele gave boxen en albums mee kunt maken.

Ik ben nu bezig met de 
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 138, Banner met kleine streepjes.

Als je de banner omdraait....juist dan zie je precies wat ik zie ..... een huis.

Ik maakte van deze stans i.c.m. de Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 44, Rechthoeken met stippen deze gave box.
Mijn basis voor een nieuw album.



Crealies Stansen/Dies:

Crealies Basis/Basic:



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Liefs, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...