dinsdag 10 januari 2023

Crealies, mixed media winter butterfly on heart


Goedemorgen,

Vandaag heb ik een mixed media "winter" vlinder op een hart gemaakt. 
Ik heb me uitgeleefd met stansjes en Pigment Colorzz,kant ,parels en strass.

De vlinder heb ik uit verschillende soorten papier gestanst.
De onderste en grootste laag uit Crealies stempel karton 240 g.
De middelste laag uit turquoise papier.
De bovenste laag uit Crealies mixed media papier 350 g.
Dat was wit voordat ik heb gespeeld met Pigment Colorzz.

Alle stappen heb ik gefilmd, zie het filmpje



Hier een close up, de mooie Mix & Match stiksteek sneeuwsterren  kan je mooi zien.
De kleur is dus met Pigment Colorzz aangebracht, 
maar ik heb ook nog wat distress inkt en glitter hier en daar op de randjes gedaan.
Een lintje en een strass steentje op de middelste sneeuwster op de vlinder.

En kanten lint onder het open hart.
Hieronder de lijst van de producten die ik heb gebruikt.

 Crealies stansen / dies: 
Cardzz no. 34

Crealies mixed media : 

Crealies basis :






Bedankt voor jullie bezoek , tot de volgende inspiratie post!

Groetjes Anna Blankina

1 opmerking:

  1. You have made a beautiful creation. I love this butterfly. Hugs mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...