donderdag 12 januari 2023

Crealies, een Opkikker kiekje...


Paars vind ik een mooie kleur en groen,..en blauw. Ha ha ik houd van kleur, al zie je het niet altijd in mijn kleding keuze. Maar ik heb voor deze kaart voor de kleuren paars en groen gekozen. Best een mooi combi, ook als je niet de aller felste groentinten neemt. En groen past goed bij een kikker, dus daarom een mooie opkikkerkaart. 


Ik heb gekozen voor de “Swingcard with circle”. Het leek mij leuk om uit te proberen of ik daarop de “Magic Iris” kon verwerken. Je moet wel even goed kijken hoe je hem erop plakt, zodat de schuif de goede ruimte heeft maar niet uitsteekt als je de kaart in elkaar vouwt voor als je hem wilt versturen. 


Verder heb ik gekozen om de “Bits & Pieces Frog” te gebruiken, de originele in de cirkel van de Magic Iris te gebruiken en hem daarna na te tekenen met een andere gezichtsuitdrukking. Best leuk gelukt al zeg ik het zelf…


De vlinderstempel heb ik gekleurd met de Tombow ABT dual brush pennen. Met maar twee kleuren krijg je een super leuk effect. Een keer heb ik de stempel op de kaart zelf gestempeld. De andere zijn op los papier gestempeld en daarna uitgeknipt. Ze geven een nog vrolijker effect aan de kaart. 


Bij deze een vliegende start van het nieuwe jaar gewenst. Groetjes, Divina


Producten die ik heb gebruikt:

Stansen / Dies:

Stempels / Stamps:

On the MOVE stansen no.11, Design J, Zwaaikaart met cirkel Cardzz stansen no. 308, Magic Iris
Texto Negativo stansen no. 17H, OPKIKKERTJE (horizontaal) Bits & Pieces stempel no. 268, Monarchvlinder 
Bits & Pieces stempels no. 253, Blaadjes 14 Bits & Pieces stempel no. 224, Kikker

1 opmerking:

  1. A stylish swing card and i do like the Butterflies on here. hugs mrs a.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...