dinsdag 20 december 2022

Crealies Lantern in a mini album and in a card!

 

Hallo allemaal,

Na de Facebook live van 22 november kwam ik op het idee om de lantaarn op een andere manier te werken.

Ik verwerkte de Create-a-Box Lantaarn mini op twee pagina's in mijn album wat ik maakte met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL boog hoog met dubbele stiksteek.
Ik verwerkte er tevens lichtjes in.

De lantaarn stanste ik 2 keer uit zwart karton, met voor het raampje de middelste stans.
Het raampje stanste ik uit een transparante sheet met de grootste stans.
Ik heb het lantaarntje opgeleukt met designpapier.

Ik verlijmde de transparante sheet met een beetje hobbylijm aan de binnenkant van het papier en verlijmde de twee lantaarngedeeltes aan elkaar.
Aan de linkerkant maakte ik een plakstrookje aan de kant van de raampjes om de lantaarn te verlijmen op het designpapier.
Ik gebruikte alleen die twee plakstrookjes. De rest van de plakstroken knipte ik af.

Daarna heb ik de Lantaarn mini ook nog een keer verwerkt in een Kerstkaart.

Crealies Basis/Basic:
Stempelkarton 210 grams
Zwart karton 210 grams 
Dikke transparante sheet
Tombow lijm 
Red Sticky tape 3mm

 


  

Liefs, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...