woensdag 1 juni 2022

Crealies : ATC cards sun and sea

 

Hallo, 

Vandaag laat ik jullie mijn ATC kaartjes (artist trading cards, een soort visitekaartjes om uit te wisselen met andere creatievelingen) zien gemaakt met de super gave nieuwe stansjes.
Aangezien ik niet kon kiezen heb ik van ieder ATC stansje een setje gemaakt.
Met de filmstrip heb ik een echt zomers kaartje gemaakt. 
In het filmpje laat ik het stap voor stap zien.

Ik heb ook een setje ATC's gemaakt met het schulprandje. Ik heb dezelfde zon en golfjes stans gebruikt maar dit keer weer een andere look gecreëerd.

En ja hoor ik was zo lekker bezig, hier een lekker roze setje met de ATC stansjes met een stiksteekje. Ook weer een zonnetje en met golfjes. Ik heb ook wat washi tape, vellum en pailletjes gebruikt.

Leuk hè zoveel verschillende stijlen met de stansjes? Uiteraard kan je de ATC stansjes ook gebruiken op je kaarten, fotoalbums, pagina's ... nou ja met van alles dus.


Crealies stansen / dies :




Bedankt voor jullie bezoekje , 
Groetjes Anna 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...