woensdag 1 januari 2020

Crealies Hello 2020


Gelukkig Nieuwjaar

Vandaag mag ik weer een sneakpeek geven.
Ben je ook zo benieuwd wat Crealies dit jaar allemaal weer voor moois heeft?
Ik wel en wij zijn dan als designteam ook al heel hard bezig want....
eind januari komt de eerste Crealies collectie van 2020 uit.

Voor vandaag heb ik een mooie gevulde 
Glazen pot/ Mason Jar  
voor jullie gemaakt.
Als je goed kijkt zie nog 2 nieuwe producten.


Ik vind een schudkaart altijd erg leuk. 
Het nadeel is wel dat als je kaart rechtop staat al je schudmateriaal op de bodem ligt. Daarom heb ik deze keer een aantal hartjes op de witte achtergrond vastgeplakt en een aantal aan de buitenzijde op de transparante sheet geplakt.
Zo blijft je Mason jar ook vrolijk gevuld als hij staat.



Creatieve groetjes Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...