dinsdag 7 januari 2020

Crealies Canvas Home Sweet Home

Hallo allemaal
Vandaag laat ik jullie een mixed media canvas (25x25 cm groot) zien.
Ik heb een stukje muur nagebootst met de Stencilzz no. 203.
Het ideale aan deze stencil is dat je hem goed aan kan schuiven
aan hetgeen dat je al aangebracht hebt met structuurpasta,
zonder tussendoor perse te hoeven drogen.
Hierna in de witte gesso gezet al deppend met een sponsje.
 Daarna op kleur gebracht met één kleur metallique acryl paint.
De zwarte muursteentjes heb ik gedaan met texture paste.
Hierin zit een glitterkorrel.
En met een spatel hier en daar wat geveegd met deze texture paste.
een huisnummer gevormd.
De bovenste laag uit zwart papier gestanst
en met een ietwat vochtig sponsje
de zilverkleurige metallique acryl paint aangebracht.
Dit geeft een niet geheel dekkend effect,
wat nu juist leuk is.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Dit canvas is bijvoorbeeld leuk om iemand cadeau te doen
die gaat verhuizen of net is verhuisd.
Of gewoon voor jezelf (net als ik ;))

Dankjewel voor je bezoekje.
 Groetjes Anita van Merode
  
 Crealies Stansen/Dies:
Crealies Stencils:
Crealies Stempels/Stamps:
  Cardzz stansen no. 234, Cijfers 3 en 4    Cardzz stansen no. 256, Cijfers 5,6 en 9 

Crea-Nest-Lies Small stansen no. 22, 4x Harten    Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw 

Stencilzz no. 203, Stones   Bits & Pieces stempel no. 94 3x open bricks medium 

Bits & Pieces stempel no. 7, dunne mozaïek 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...