zaterdag 25 januari 2020

Crealies Blogestafette Dag 2 / Blogrelay Day 2


Hallo allemaal


Dag 2 van de blogestafette. 
Gisteren hebben we de mooie creatie van Mandy mogen bewonderen, 
vandaag ben ik aan de beurt.

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een stel wat gaat samenwonen.
Met de nieuwe stans: Samen.
Te gebruiken bij heel veel gelegenheden.


Ik heb hiervoor een kaart gevouwen van 14,7 bij 14,7 cm.
Vervolgens een mat, net iets kleiner van 14,2 bij 14,2 cm.
Daar snijd ik 'SAMEN' uit (met de binnenste en kleinste letters).
Op de kaart, op de plek waar de letters moeten komen plak ik dubbelzijdig tape.
Dan plak ik de mat met het uitgestanste woord SAMEN
op de voorkant van de kaart.
Met de fineliner trek ik nog een randje om de mat.
Ik snijd de letters ook nog van verschillende kleuren cardstock,
en die komen dan in de uitsparingen op de tape.




Met de kleinere letters uit de alfabetset stans ik dan nog 'wonen'.
Op een bannertje Hiep hiep hoera, want het is een feestelijke gelegenheid.
En het huisje kan natuurlijk ook niet ontbreken.
En bij mij ontbreken de eyeletjes ook bijna nooit, een touwtje met strikje 
maakt het helemaal af.

Bedankt voor het langskomen. 
Morgen laat Wilma jullie zien wat zij heeft gemaakt met 
de nieuwe producten van de maand februari.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:
 
Cardzz stansen no. 104, SAMEN (kaartformaat) https://www.crealies.nl/nl/product/clalf03 https://www.crealies.nl/nl/product/clnestxxl64  https://www.crealies.nl/nl/product/clset38 Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL04: Hoera
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...